piątek, 11 listopada 2011

Ambicje....

bywają twórcze. Wczoraj Laura w komentarzach do poprzedniego posta tak tylko zaproponowała, co bym spróbowała zrobić anioła w 3d.
No i moje wewnętrzne Ja zakrzyknęło "Nie dasz rady ??? Dasz, pewnie, że dasz. A jak nie, to ja dam radę"
Cały dzień anioły różne kręciły mi się po głowie, na niczym nie mogłam się skupić, aż do powrotu do domu.
W domu wygrzebałam koraliki, zasiadłam i wyplotłam, ot takiego małego (wysokość 4,5 cm), ale w 3d, a jakże ;-)


Tak wygląda z boku:


A tak z tyłu:


A tu na leżąco:

 Ufffff, udało się, warto tylko jeszcze dopracować wykonanie sukienki, żeby druciki było mniej widać. Laura, tylko Ty mi teraz 4d nie wymyśl - nie ma mowy, nie podołam ;-)

12 komentarzy:

  1. super anioł. Bardzo dobrze jest mieć taką ambicję

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie, Ty to masz, normalnie, ADHD TWÓRCZE!ulach

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny aniołek :-) zmobilizowałaś mnie do wykonania takiego, na razie spróbuję normalnego a potem w 3d,jak mi się uda to dam znać;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja to co?? Niby nie mówiłam przez telefon, że kto jak kto, ale Ty dasz radę! Jest przepiękny!! Już się nie mogę doczekać, kiedy go niegodnymi łapami pomacam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. A jaki super . A taki w przezroczystych koralikach kryształkach i białych , w świetle lampek na choince byłby przepiękny. Jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękne te Twoje aniołki! Czy mogę wzór zlizać sobie na choinkę?

    OdpowiedzUsuń
  7. Pracownia pod Aniołem - no właśnie, żeby nie te ambicje, to bym się i wyspała, i wypoczęła, a tak to człowiek zasuwa, jak oszalały ;-)

    Ulach - a nie mówiłam ?

    Marrika91 - czekam na efekty

    Ata - no tak, mówiłaś, potwierdzam. Szykuj łapki, bo jutro sporo będzie do macania ;-)

    Sparrow - pewnie tak, tylko czasu brak, więc na razie perełki zamówione.

    Laura - Ty się kobieto opanuj, bo jak Ci anioł przemówi, to się dopiero zadziwisz ;-D

    Darakw - a liż se do woli i chwal się choinką :-)

    Edi.es - dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zarówno łapki jak i koraliczki już naszykowane! A to tuczące "coś" jutro rano spreparuję ;-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy...ale trochę mu chyba smutno tak samotnie stać;)Koniecznie musisz mu stworzyć prawdziwą anielską Rodzinkę:-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny jest ten aniołek! Koniecznie dorób mu towarzystwo :)).

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawa za ambicje i umiejętności... aniołek superowy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)