środa, 25 lipca 2018

Historia jednego Kota i ....

torby sprytnej i inteligentnej ;-)....
Odkąd szyję, to odkrywam uroki tworzenia "szyciowych" prezentów dla przyjaciół i znajomych. Dziś ma urodziny moja Przyjaciółka Ewa i właśnie dla Niej powstała Kotka Bernie - towarzyszka podróży rowerowych (specjalnie wyposażona w mocowadełko do kierownicy) oraz torba składana do kieszonki.
Wzór na Kota tutaj
Wzór na torbę tutaj Składa się się szybko i bezproblemowo i nawet mam już zamówienie na kolejną ;-)
Do torby i Kotki Bernie dołączył jeszcze tęczowy Kameleon Leon od Kopalni Ciepła
I tak sobie właśnie pomyślałam, że i ręczne i maszynowe szycie staje mi się powoli coraz bardziej przyjazne i coraz chętniej sięgam po igłę z nitką. No nie wiem, nie wiem ;-)

10 komentarzy:

  1. Sprytna ta torba ;) A kotka idealna towarzyszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sprytna, a do tego jaka wygimnastykowana ;-) Kota dostałą dziś drugie imię i jest Bernie Beatrycze :-D

      Usuń
  2. Cudności... ale drutó nie zostawisz tak całkiem ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie zostawię. Doświadczałam i już wiem, że wszystko, co związane z nitką, przędzą, tkaniną jest mi najbliższe, więc druty, szydełko, przędzenie, szycie i może kiedyś tkanie pozostaną topem topów :-)

      Usuń
  3. wspaniały i pomysłowy prezent, aż zazdroszczę troszeczkę Twojej koleżance :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :-) Pomysły był różne, ale te mają konkretne zadania - kameleon ma dodać kolorów życiu, Kota pilnować zdrowego trybu życia, wyciągając Ewę na rower (jak to Kot rowerowy ;-), a torba pilnować, co by Ewa kupowała tylko zdrowe pyszności ;-)

      Usuń
  4. Fantastyczne prezenty 😊
    Nie tylko od serca, ale i przydasiowe. Czegóż chcieć więcej 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie właśnie pomyślałam. Tym bardziej, że kupowanie Zielonej prezentów nie jest najprostsze, niestety ;-)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)