niedziela, 17 czerwca 2012

Spotkań przedszkolnych cd...

ponieważ po raz kolejny zostałam zaproszona na warsztaty do zaprzyjaźnionego przedszkola w moim miasteczku.
Tym razem obłaskawiałyśmy papier ryżowy, dekorując nim szkło.
Najpierw było rwanie i wyrywanie, potem naklejanie


walka z suszarkami, bo korki wyskakiwały, a chciałam, żeby Pani mogły podziwiać swoje prace tego samego dnia
Dalej w ruch poszły pędzle i lakier, aby na koniec udekorować lampiony atłasowymi wstążeczkami.



I znów było miło, wesoło i niesamowicie twórczo.
Dziękuję Wam, moje miłe Pani, za atmosferę i wspólną pracę :-)


A na niwie działalności domowej króluje bizu, bo się troszkę przetrzebiło.
Do cieniowanej bransoletki powstał takiż sam naszyjnik. Komplet czeka teraz jeszcze na kolczyki.


Zatęskniło mi się również za ceramiką, a zapas kulek i innych elementów był, więc udało mi się stworzyć kilka dyndadełek pępkowych ;-)













A teraz wracam do drutów i czegoś co bardzo domaga się ukończenia, bo czas nagli - już niedługo prezentacja :-)

11 komentarzy:

  1. Sznur i reszta jest piękna.Pępkowce są urocze, nie zawsze potrzebne są krótkie naszyjniki.
    Fajne te dyndadełka!!!! Pozdrowienia !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Jagódko, mi też się pępkowce podobają, i to bardzo :-)

      Usuń
  2. Na dobrą sprawę nie wiedziałam o takiej metodzie ozdabiania szkła... Bardzo ładne prace :))
    Super biżuteria, zarówno z małych, jak i dużych koralików :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ryżowy jest bardzo prosty, a efektowny, więc warto spróbować. Dzięki za miłe słowa :-)

      Usuń
  3. Mega zdolna kobitka z Ciebie! Biżuteria piękna-jak zawsze zresztą!!! Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie bawiłyście się w tym przedszkolu :)))
    Cieniowany komplet bardzo mi sie podoba! Chyba muszę dokupić bezbarwnych koralików, bo też mam fajną bransoletkę, a brakuje mi do niej naszyjnika ;)).
    Dyndadełka są super! Bardzo mi się podobają! Gdyby nie to, że nie mam w domu żadnych ceramicznych koralików, pewnie już wzięłabym się za zrobienie podobnego :)).
    Trzymam kciuki za drutowy projekt - bardzo już jestem go ciekawa :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to w przedszkolu - zabawa przednia ;-)
      Koraliki przezroczyste i mi się skończyły, a tu jeszcze kolczyki czekają. Drutowy niedługo się pokaże, musi być jednak najpierw podarowany, co by niespodzianki nie popsuć :-)

      Usuń
  5. Fajne takie wspólne tworzenie :) Piękne lampiony powstały. Dyndadełka również bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. dyndadełka pępkowe BOSKIE ;))) warsztaty rewelacyjne - takie wydarzenia dają kopa, szczególnie gdy grupa zainteresowana :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu, nie nadążam za Tobą,a tyle tu wspaniałych rzeczy się dzieje!!! Piękne lampiony i w ogóle wszystko bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)