środa, 29 sierpnia 2018

Lista...

książek autorstwa Astrid Lindgren do przeczytania wspólnie z Szymim, jako konsekwencja podjętych decyzji, o których było w poprzednim wpisie, powstała :-) Poszukałam w pamięci, przekopałam net i zaczęliśmy wspólne poznawanie świata Pani Astrid. A poniżej nasze plany lekturowe na najbliższy czas:

·        Dzieci z ulicy Awanturników - przeczytana
·        Lotta z ulicy Awanturników - się czyta
·        Pippi Pończoszanka,
·        Pippi wchodzi na pokład
·        Pippi na Południowym Pacyfiku
·        Dzieci z Bullerbyn
·        Nils Paluszek 
·        Emil ze Smalandii
·        Nowe psoty Emila ze Smalandii
·        Jeszcze żyje Emil ze Smalandii
·        Dzielna Kajsa
·        Braciszek i Karlsson z dachu
·        Karlsson z dachu lata znów
·        Latający szpieg czy Karlsson z dachu
·        Madika z Czerwcowego Wzgórza
·        Madika i berbeć z Czerwcowego Wzgórza
·        Patrz Madika, pada śnieg
·        My na wyspie Saltkråkan
·        Południowa Łąka
·        Rasmus i włóczęga
·        Rasmus, Pontus i pies Toker
·        Ronja, córka zbójnika
·        Mio, mój Mio
·        Bracia Lwie Serce

Lektura tylko dla mnie:
·        Zwierzenia Britt-Marii,
·        Detektyw Blomkvist
·        Detektyw Blomkvist żyje niebezpiecznie,
·        Detektyw Blomkvist i Rasmus, rycerz Białej Róży
·        Kerstin i ja
·        Kati w Ameryce - się czyta
·        Kati we Włoszech
·        Kati w Paryżu
·        Samuel August z Sevedstorp i Hanna z Hult

·        Astrid Lindgren. Opowieść o życiu i twórczości

·        Portrety Astrid Lingdren
No to czeka nas ciekawy czytelniczo rok. Może coś ominęłam, może coś chcecie dodać od siebie ? Piszcie w komentarzach :-)

5 komentarzy:

  1. Tylko kilku nie mam zaliczonych z listy Szymka. Ale z Twojej nie czytałam niczego :) Daj znać czy warto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna lista ,czytając biografię Astrid często płynęła łza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już liczę na piękną lekturę. Muszę tylko skończyć to, co zaczęłam czytać :-)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)