wtorek, 9 października 2012

Działo się we wrześniu ...

bo moja współpraca z domami kultury nie skończyła się - trwa nadal i rozwija się, co mnie bardzo cieszy. Stąd tak w ekspresowym tempie wspomnieniowo:
powstawały ramki na wakacyjne zdjęcia




podkładki pod kubki
kwiaty filcowe



lampiony jesienne





bukiety z liści klonu





a w planach mamy mnóstwo innych, uroczych drobiazgów, które sprawią radochę i dużym i małym - cudnie jest odkrywać w sobie twórcę i artystę :-)
A to efekt końcowy moich zmagań z wystawą jesienną - plastelinowe jeżyki, to wkład moich twórczych Świetliczaków :-)

9 komentarzy:

  1. Nigdy nie przestanę się dziwić jaka aktywna z Ciebie kobieta :)
    A klonowe kwiaty są wprost genialne.
    Chcę się tego nauczyć! Najlepiej jeszcze tej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo się w tym wrześniu działo :). Filcowe podkładki pod kubek są super! Jak dojrzeję, to też sobie jakąś zrobię. Kwiatki z filcu śliczne. Widać, że już zima za progiem, bo coraz bardziej mnie do filcu ciągnie ;)).
    Zdradź proszę, jak utrwalacie bukiety z klonowych liści? Zrobiłam sobie taki w zeszłym roku, ale bardzo szybko nadawał się do wyrzucenia :(. A słyszałam, że niektórzy takie bukiety trzymają kilka miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak - filc bardzo ociepla jesienną szarugę, więc zdecydowanie polecam :-)
      My utrwalamy lakierem do włosów - zwykłym lub z brokatem - stoją dosyć długo, ale nie wiem, czy jest to jedyny sposób i najlepszy na utrwalenie tych róż. Ważnym jest również, aby dobrze, dosyć ciasno zwinąć kwiatki i baaardzo mocno je związać - liście w czasie suszenia zmniejszają objętość i jak są za słabo związane, to kwiatki się rozsypują.

      Usuń
  3. Oj dużo się działo!Dekoracja prezentuje się super! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Wiolu za odwiedziny :-) Byłam u Ciebie i się zachwyciłam, a nawet zainspirowałam ;-) Pozdrawiam również.

      Usuń
  4. Pięknie wyglądają - zatrzymały w sobie barwy jesieni :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)