poniedziałek, 25 lutego 2013

Kuchennie...

bo w końcu sól i mąka to składniki spożywcze. Ale ja tu nie o jedzeniu zamierzam traktować, tylko o masie solnej, jako, że wymyśliłam sobie taką jedną akcję szkolną pt. "Udekoruj sobie Wielkanoc"
I na tą akcję powstały zastępy jaj i motyli 
baranów stada (kurs na wykonanie dwóch pierwszych rogatych stworzeń stąd - dziękuję Natalio za tak przejrzyste podzielenie się wiedzą :-) 




Zakochałam się jeszcze w takim jednym "Nataliowym" baranku do koszyczka, więc pewnie i jego wykonam przy nadarzającej się okazji.
A na chwilę obecną dekoracje wysuszone, pomalowane farbami wodnymi, pociągnięte lakierem i volia - jest czym dekorować domostwo :-)

W połowie marca planuję przeprowadzić akcję w szkole, z czego zdać relacji nie zapomnę ;-)

21 komentarzy:

  1. Fajna gromada... szczególnie ta para baranków mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Baranki to i moje faworyty :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Superaśne te baranki! Widziałam dziś na żywca!!! Warto je mieć! Ja się już dziś zapisuje z młodą na tę akcję w szkole, jeżeli będzie można oczywizda!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak będzie w szkól, ale zawsze mogę jakieś offowe spotkanko zorganizować na chacie ;-)

      Usuń
  4. Bardzo ładne ozdoby, a baranki skradły moje serce :). Cudne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, tym bardziej, że i mnie zachwyciły :-)

      Usuń
  5. Zawsze takie akcje podziwiam z wypiekami na twarzy.
    Podziwiam oczywiście wytwory rąk małych i dużych.
    Ale jeszcze bardziej podziwiam cierpliwość organizatorów takich akcji.
    Ja tracę cierpliwość przy mojej domowej dwójce, a co dopiero, gdy takich maluchów do opanowania jest więcej...!
    Tak więc Sylwka - wielkie gratulacje i ukłony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Alu - mam nadzieję, że impreza będzie udana i uczestnicy dopiszą :-)

      Usuń
    2. A na swoje dziec proszę nie narzekać !

      Usuń
  6. Te barany z odnóżami ze sznurka są czaderskie! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nóżki się bujają i kręcą, jakby baranki pląsały ;-)

      Usuń
  7. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie i odwiedziny :-) Zajrzę z przyjemnością na Twój blog.

      Usuń
  8. Łał! Ale cudeńka!!! Te baranki wyglądają naprawdę odlotowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i już odleciały - muszę robić nowe ;-)

      Usuń
  9. Jakie śliczne ozdoby można stworzyć! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Chimero - to moje początki w masie solnej, podobnie, jak i scrapki, ale uczę się, uczę pilnie ;-)

      Usuń
  10. Podobne baranki tez robiliśmy z dzieciakami :) Fajny efekt, i świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie liczę na to, że zabawa będzie przednia i że spodoba się tym, którzy się na nią zdecydują.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)