wtorek, 1 maja 2012

Chustowo 4

bo chyba oszalałam i produkcja chust to u mnie już stan permanentny (teraz mam kolejne dwie sztuki na drutach).
Ostatnia to ma być prezent dla bliskiej mi osoby (niespodzianka) - powstała z Magica YarnArt, kolor 576. Straszne wariactwo kolorów, a słońce tak dawało, że w sumie każde zdjęcie jest trochę przekłamane kolorystycznie, kolory najbardziej zbliżone do tych na ostatnim zdjęciu.
Chustę zrobiłam z 40 dkg wełny na drutach 5 (nowych, KP z dokręcaną żyłką, hura, hura). Wymiar po blokowaniu 230 x 110 (poszalałam z blokowaniem ;-)
Z wzorem też poszalałam, mieszanka jersey'a i francuskiego, pooddzielana najpierw jednym rzędem ażuru, potem 2 razy po 2 ażury (oddzielone jednym rzędem jersey) i w końcu jeden raz 3 ażury. 
No i na końcu znów utknęłam na plisie. Ale po co pomocna dłoń innych Koleżanek-drutowiczek - poradziłam się kilku z nich  (dzięki Ata, Kasiu i Frasiu) i w końcu skorzystałam z rozwiązania, które zaproponowała Ata, a Jej ten pomysł sprzedała Laura - ażury co 4 rzędy jersey'a. Wyszło lekko, dobrze skomponowane z pozostałą częścią chusty. Mi się podoba - a Wam ?









A Szymcio pozdrawia wszystkie Ciocie Zaglądaczki i Podglądaczki (no i może jakiś Wujków ;-D)

24 komentarze:

  1. Chusta piękna, ale... Szymuś bije ją na głowę! Rozkoszniaczek, niesamowity! :) Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szymkowi coś się zaczyna fryzura zmieniać - na zdjęciu świeżo po umyciu główki i jakieś lokowe szaleństwo mu się porobiło. No i do tego ten brak trójek i komplet czwórek w uzębieniu - uśmiechem powala ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuję się pozdrowiona i bardzo dziękuję Szymciowi! A mój Szymcio ma juz 17 lat! Chusta świetna,faktycznie burza kolorów! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cesiu, czy Twój Szymcio też był mocno szalonym dzieckiem ? Bo mój jest skrętek straszliwy. A tak na marginesie, to mój Szymcio ma starsze rodzeństwo (brata 20-letniego i siostrę i brata 16-letnich), więc jest takim lekko rozbisurmanionym Maluchem w świecie dorosłych.
      Co do chusty, to naprawdę zwariowane kolory, ale fajnie wygladają. A teraz zachwycam się estonką ;-) mam dopiero 64 rzędy, ale już mi się podoba. Troszkę boję się tych kropli, ale Frasia obiecała pomoc.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jagódko - przekażę jutro, jak powróci z majówki od Babci :-)

      Usuń
  5. Cudny dzidziuś!!!śliczna chusta:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa, on się potrafi ładnie zaprezentować, szczególnie, jak widzi obiektyw aparatu.

      Usuń
  6. No i bardzo dobre wybrałaś zakończenie - świetnie pasuje do tej chusty :). Jestem pewna, że nowej właścicielce też się spodoba :).
    Dzierganie chust uzależnia - ostrzegałam :). Ja zwolniłam nieco po wydzierganiu kilkunastu, ale nadal bardzo lubię to robić :)).
    A o krople się nie martw - dasz radę, obiecuję Ci to!
    Duży buziak dla Szymcia :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, już szukam jakiegoś lekarza - mam już DWIE (!!!) chusty na drutach. A z zakończenia też jestem zadowolona, bo rzeczywiście ładnie się skomponowało z całością.

      Usuń
  7. Chusta rewelacja ale foto Szymunia bomba nnad bombami!! Będzie loczek jak Tiatia i braciszkowie ;-):-D / Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madziu, Szymek rzeczywiście robi się nieodrodny Tatuś i braciszkowie ;-)

      Usuń
  8. No super wyszło! Ty cicha wodo! To ja wczoraj dumna i blada mmsem chuścianym Ci po oczach zasunęłam, a Ty tu gotowcem odpowiadasz?? I to do tego takim mega fajnym! Ehhh! Idę pochuchać no moją chuścinę, coby szybciej wyschła i też się polansuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, oj tam - tak jakoś sama wyszła, zresztą z Twoją pomocą. A ja teraz oczekuje Twego cuda :-)

      Usuń
  9. Mnie bardzo się podoba :)
    Uściskaj Szymusia mocno od cioci Beaty :) (jaki on słodki!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beatko. Szymek będzie jutro uściskany, obiecuję :-)

      Usuń
  10. Piękna chusta :-)
    Idealna po prostu :-)
    Szymuś - cudny - ten słodki uśmiech :-))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu za odwiedziny i miłe słowa. Ja również pozdrawiam :-)

      Usuń
  11. Szalona! Chusta przecudna! A synuś szalony po mamusi oczywizda!!! :) Słodziak!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, szaleństwo wyssał z mlekiem matki ;-)

      Usuń
  12. Chciałam napisać coś o chuście, ale doszłam do Szymcia i o wszystkim zapomniałam! Fantastyczny chłopak Ci rośnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz Koroneczko - łamacz serc niewieścich jak na razie jest, zobaczymy, czy mu ten urok pozostanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chusta im bardziej kolorowa tym ładniejsza!
    Ale Szymek debeściak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, stąd mój niesłabnący zachwyt i pociąg do melanży :-)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)